WSZYSTKIE SKLEPY BY RENN:    RENNWEAR.COM     VICTORYDESIGN.COM     DO-TANCA.PL     PLANT-PLACE.COM
Darmowa dostawa od 50,00 PLN
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie? 
Zamówienia należy składać za pośrednictwem naszej strony internetowej. Po dodaniu wszystkich towarów do koszyka system poprowadzi Cię przez kolejne etapy zamówienia. Prosimy o nie powielanie tych samych zamówień! Złożone kilkakrotnie zamówienia, zawsze są wstrzymywane w realizacji do czasu wyjaśnienia sytuacji u osoby zamawiającej i znacznie opóźniają proces realizacji i wysyłki. W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt na maila renn@renn.pl. 

Złożyłam zamówienie, ale z różnych przyczyn nie mogę go opłacić przez system. Co zrobić?
Skontaktuj się z naszym biurem pod adresem renn@renn.pl, podając numer zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz informacją o chęci dokonania opłaty. Pracownik naszej firmy pomoże w rozwiązaniu problemu lub wskaże bezpośrednie konto, na które należy dokonać bezpośredniej wpłaty.

Chcę opłacić przelewem zamówienie, które złożyłam jako pobranie. Jak mam to zmienić?
Nie opłacaj zamówień za pobraniem bez naszej wiedzy wpłacając pieniądze przelewem tradycyjnym na nie potwierdzony przez nas numer konta! Zmiany rodzaju opłaty możesz dokonać samodzielnie logując się na założone przez siebie konto podczas składania pierwszego zamówienia. W razie problemów skontaktuj się z naszym biurem pod adresem renn@renn.pl, podając numer zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz informacją o chęci dokonania wcześniejszej opłaty zamówienia wskazanego jako pobranie. Zamówienia realizujemy w oparciu o pierwotnie dostarczone przez Ciebie dane. Dlatego może się okazać, że Twoje zamówienie, kiedy postanowisz dokonać opłaty, może być już w trakcie realizacji lub być już odebrane przez kuriera. W przypadku, kiedy zmiana będzie jeszcze możliwa - pracownik dokona zmiany. W przypadku, kiedy zmiany nie będą już możliwe - otrzymasz przesyłkę według pierwotnie złożonych danych, czyli za pobraniem. 

Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
Informacje o planowanej dacie wysyłki możesz sprawdzić przechodząc do swojego koszyka. Po wybraniu wszystkich produktów pojawi Ci się informacja o planowanej dacie wysyłki. Wszystkie zamówienia staramy się obsługiwać w jak najkrótszym czasie. Może się okazać, że zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz informację, że towar jest już w drodze do Ciebie. Może też zdarzyć się tak, że zamówienie będzie czekało do realizacji w przypadku dużej ilości zamówień lub wykupienia zamówionego przez Ciebie modelu. W przypadku, kiedy brak towaru będzie dotyczył produktu naszej produkcji - czas realizacji może się wydłużyć o kilka dni roboczych. W przypadku produktów firm zewnętrznych nawet o kilka tygodni.

Jaki jest i od czego zależy czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od kilku czynników: dostępność wybranych produktów, wybranej formy płatności, wybranej formy dostawy. W większości przypadków klient otrzymuje zamówiony towar w ciągu 1-2 dni roboczych. Zamówienia złożone w sobotę, niedziele i święta są realizowane dopiero na następny dzień roboczy. Zamówienia są wysyłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Przesyłki pobraniowe wysyłamy zaraz po złożeniu zamówienia.

Bardzo pilnie potrzebuję odebrać towar. Co zrobić?
Podczas składania zamówienia należy wpisać w notatkach do zamówienia lub do produktu, że towar jest potrzebny najpóźniej na dzień dd-mm-rrrr. W przypadku takich informacji staramy się szybko reagować i przyspieszać proces wysyłki/produkcji, jeśli jest to tylko w danym okresie możliwe. Prosimy o podawanie faktycznych dat, na które Państwo potrzebują towar, gdyż tylko w takich przypadkach jesteśmy w stanie realnie ocenić możliwości wykonania/odbioru towaru i zrealizować zamówienie. 

Chcę domówić towar do złożonego już zamówienia. Jak to zrobić?
Nasz system umożliwia Ci wprowadzanie zmian do zamówień widniejących jako "nieobsłużone". W momencie, kiedy Twoje zamówienie ma taki status możesz dokonywać w nim zmian wykasowując produkty i dodając nowe. W przypadku przystąpienia naszego pracownika do realizacji zamówienia, zamówienie zostaje zamknięte i dokonywanie zmian przez Klienta nie jest już możliwe. W przypadku konieczności domówienia produktu po zamknięciu poprzednio złożonego zamówienia, należy dokonać ponownego, kolejnego zamówienia na brakujący produkt.

Jaki mam wybrać rozmiar?

Staramy się udzielać pełnej informacji o dostępnych rozmiarach. Jeżeli masz wątpliwości w związku z wyborem odpowiedniego rozmiaru - skontaktuj się z nami. Jeżeli zamówiony towar jest za duży / za mały - możesz go zwrócić i ponownie złożyć zamówienie na odpowiedni rozmiar.

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?

Tabela rozmiarów jest dostępna na górze karty każdego produktu - kliknij w "Sprawdź jaki rozmiar wybrać", aby zobaczyć rozmiary. Poniżej znajdziesz graficzną podpowiedź, gdzie znaleźć Tabelę rozmiarów.

Skąd mam wiedzieć czy produkt jest dostępny?

Dostępność każdego produktu jest określona na każdej stronie produktu. Najpierw musisz wybrać rozmiar, jaki Cię interesuje. Po dokonaniu wyboru, automatycznie nad ceną wybranego towaru, pojawi się informacja o dostępności produktu w danym rozmiarze. Poniżej graficzna informacja, gdzie możesz znaleźć dostępną ilość sztuk wybranego produktu:

Sprawdź status złożonego zamówienia/przesyłki
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, które można założyć podczas składania pierwszego zamówienia. Przy zamówieniu widnieć będzie informacja, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Bezpośrednio po wysłaniu przesyłki na wskazany numer telefonu/mail powinna przyjść informacja, wysyłana bezpośrednio z firmy kurierskiej, o planowanym dniu i godzinie doręczenia.

Dlaczego nie otrzymałem zamówionych produktów?

Każdy przypadek jest inny i nie ma jednej odpowiedzi. Jeżeli nie otrzymałeś zamówionych produktów na czas w pierwszej kolejności zaloguj się do naszego sklepu i sprawdź status zamówienia. Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie - napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Aby usprawnić kontakt z nami obowiązkowo podaj numer zamówienia, o które chcesz się zapytać.

Jakie towary mogę odebrać osobiście?
Każde składane zamówienie, na każdy towar, możesz odebrać osobiście w naszym biurze mieszczącym się we Wrocławiu przy ul. Nabycińskiej 19. Zamówienie z odbiorem osobistym należy złożyć poprzez naszą stronę internetową z zaznaczeniem opcji "odbiór osobisty". 

Kiedy mam dokonać opłaty za złożone zamówienie?
Zamówienie należy wcześniej opłacić przelewem przez internet, podczas składania zamówienia lub w wyjątkowej sytuacji opłacić na miejscu gotówką. W przypadku opłaty gotówką prosimy o posiadanie wyliczonych kwot, gdyż nie wydajemy reszty.

Kiedy mogę odebrać złożone zamówienie?
Po zakończeniu składania zamówienia należy poczekać na informację zwrotną mail/sms, która zostanie wysłana do Ciebie w momencie gotowości towaru do odbioru. Będzie to jasny komunikat, że twoje zamówienie czeka do odbioru. Prosimy o śledzenie wiadomości otrzymywanych na maila i wiadomości sms. Prosimy o nie pojawianie się w biurze bez otrzymanej wiadomości.

Złożyłem zamówienie, ale nie mam informacji o możliwości odbioru. Co zrobić?
Na realizację zamówienia potrzebujemy chwilę czasu, więc prosimy o cierpliwość, jeśli dopiero zamówienie zostało złożone i nie minął jeszcze pełny dzień roboczy. Mogliśmy jeszcze nie dotrzeć do Twojego zamówienia. W przypadku przekroczenia czasu oczekiwania o 1 dzień roboczy - sprawdź skrzynkę mailową. Być może otrzymałeś wiadomość o opóźnieniu zamówienia z powodu braku któregoś z zamówionych towarów. Innym częstym powodem braku informacji jest pierwotnie błędnie podany adres e-mail lub numer telefonu. W przypadku, kiedy na Twojej skrzynce nie ma informacji zwrotnej, minęło już sporo czasu od złożonego zamówienia wyślij wiadomość na adres renn@renn.pl (tytuł: Odbiór osobisty), z prośbą o wyjaśnienie losów złożonego zamówienia.

Jak długo muszę czekać na możliwość odbioru zamówienia?
Wszystkie zamówienia staramy się obsługiwać w jak najkrótszym czasie. Może się okazać, że zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz informację, że towar jest gotowy do odbioru. Może też zdarzyć się tak, że zamówienie będzie czekało do realizacji w przypadku dużej ilości zamówień lub wykupienia modelu. W przypadku kiedy brak towaru będzie dotyczył produktu naszej produkcji - czas realizacji może się wydłużyć o kilka dni roboczych. W przypadku produktów firm zewnętrznych nawet o kilka tygodni.

Bardzo pilnie potrzebuję odebrać towar. Co zrobić?
Podczas składania zamówienia należy wpisać w notatkach do zamówienia lub do produktu, że towar jest potrzebny najpóźniej na dzień 00-00-0000. W przypadku takich informacji staramy się szybko reagować i przyspieszać proces wysyłki/produkcji, jeśli jest to tylko w danym okresie możliwe. Prosimy o podawanie faktycznych dat, na które Państwo potrzebują towar, gdyż tylko w takich przypadkach jesteśmy w stanie realnie ocenić możliwości wykonania/odbioru towaru.

Przed zakupem chcę obejrzeć produkty. Czy jest to możliwe?
Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym. Wszystkie towary są zapakowane i gotowe do wysyłki. Produkty przed zapakowaniem i oplombowaniem są sprawdzone pod względem zgodności, jakości i czystości. Spakowane produkty nie otwieramy w celu udostępnienia do oglądania. Na miejscu można jedynie odebrać paczkę wcześniej zamówioną z odbiorem osobistym. Nie ma możliwości przymiarek. Paczkę można zabrać do domu, sprawdzić towary w czystych warunkach i w razie konieczności dokonać zwrotu czy wymiany.

Zamówienia szycia indywidualnego wg wytycznych klienta

Skontaktuj się z naszym biurem pod adresem renn@renn.pl, podając informację jaki typ/model produktu Cię interesuje. W mailu podaj swoje dane do kontaktu i termin, na który potrzebujesz wykonać strój. Nasz pracownik się z Tobą skontaktuje, wyceni projekt w oparciu o pozyskane dane i poinformuje o szczegółach realizacji.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.75 / 5.00 537 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-05
Zamówienie zrealizowane sprawnie, szybka dostawa
2023-12-16
Szybka realizacja zamówienia. Kupiony strój zgodny z opisem.
pixel